Wij pakken graag voor u uit

Folli Follie Opdracht: Voor Folli Follie heeft Touch Communications de Nederlandse introductie van het merk begeleid. Met haar bijna driehonderd image stores in de hipste straten ter wereld behoorde Folli Follie al tot de internationale modetop. In Nederland was het beurs enoteerde merk met haar modische g horloges en sieraden echter nog niet aanwezig. Aanpak: In lijn met het hippe image van het merk (Folli Follie betekent zoiets als ‘crazy, crazy’) werd in Restaurant Mercurius een niet-alledaagse fashion show georganiseerd. Gebaseerd op een bloemdesignhorloge werd een opvallende uitnodiging in bloemvorm gemaakt. Na de presentatie werden de dealers meegenomen op een rondvaartboot door de grachten en vervolgens verwend met een heerlijk diner. Resultaat: Tientallen redacties reageerden op de uitnodiging, met daaruit voortvloeiend meer dan zestig publicaties en veel nieuwe verkooppunten. Wij pakken graag voor u uit

Verras uw klanten online

Heeft u een reisgids, turnpages of internet magazines? Gebruik Online Touch: folder online plaatsen.

Touch Communications


You need flash player to view this online publication